lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Sunday, August 22, 2010

cEtUsAn HaTi

assalamualaikum n salam sejahtera..
first iQa nk ucapkan selamat berpose kepada umat Islam di luar sne..bulan yg ditunggu2 lagi penuh rahmat..moga2 ia membawa seribu kemanisan dan manfaat kepada kita sume..
bese lah da name pown bulan ramadhan kan..mst la ader solat terawih..diselitkan juga beberapa tazkiah untuk pedoman kita bersama2..insyaAllah=)
puasa..tidak bermaksud bahawa kita hanya menahan lapar dan dahaga semata..di samping itu, kita juga haruslah menahan diri dari melakukan segala larangNYA..insyaAllah..iQa bukannya ustazah mahupun ulama..cuma iQa ingin berkongsi apa yang tercetus dari minda ini..
erm apakah erti puasa kita jikalau berpuasa tp kita meninggalkan solat 5 waktu??bukan kah solat itu tiang agama kita??sme2 la kita renung2kan=)
lagi pula citer pasal homoseksual..nauzubillah..Allah jadikan kita ini berpasang-pasangan..namun mengapakah masih ada yg menidakkanya??ambillah pengajaran dari kaum terdahulu..moga kamu diberikan hidayah dan petunjuk dariNYA.
kes buang anak..erm manakah hilangnya perikemanusiaan anda??anak itu tidak bersalah..mengapakah anda memutuskan untuk membunuhnya??
iQa sama skli tidak berniat untuk meyinggung siapa2 di luar sne..harapan iQa hanya satu..bersama2 lah kita menjadi yang terbaik kerna kita bukanlah yang sempurna=)

No comments:

Post a Comment