lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Tuesday, October 4, 2011

Such a Pity Baby Boy..

Assalamualaikum..

Kali nie entry aku tiada kaitan pasal makan..harap maklum..

Setelah lama nya aku tak balik rumah( last masa cuti raya ), finally hari ini sampai gak rumah for my semester break..okie tiada kaitan dengan tajuk!

Actually masa aku nak tunggu my mum kuar dari office, aku nampak la seorang lelaki, perempuan, budak lelaki maybe dalam tingkatan lagi and seorang budak lelaki dalam 2 3 tahun..bila tengok, serious aku kesian gila dekat budak yang kecik tuh..SEBAB??? perempuan and budak lelaki dalam tingkatan tuh hisap rokok..okie maybe for some people, benda tuh benda biasa..eh tak pelik pun la kan? 

But Hei Smokers..kalau nak merokok pun agak agak la..kesian kot dekat baby tuh..kecik lagi dah dirosakkan dengan hasap rokok korang..kalau la budak tuh tau effect dia and boleh bercakap, for sure la dia akan pertahankan hak dia..lagi kesian, tengok baby tuh dok hisap/jilat kotak rokok tuh..kan comel kalu baby tuh dok main main dengan anak patung ke hapa..nie main dengan kotak rokok..bila dah besar nanti cam ner?? erk bagi la pengajaran yang elok sikit..haish..

LUNG CARCINOMA or also known as LUNG CANCER..The COMMON FACTOR for the disease, is SMOKING!!







sorry entry sedikit emosional..=)

No comments:

Post a Comment