lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Monday, November 7, 2011

Selamat Hari Raya Aidiladha!

Assalamualaikum..

First nak cakap, tajuk ini dah lapuk..Raya Haji semalam yerh Cik Iqa =) Tapi disebabkan aku nak jugak update, so abaikan saja kelapukan itu..

Salam Aidiladha buat semua umat Islam..tak kira dimana saja anda berada!

As usual la..Raya jerk akan balik kampung aku dekat New Zealand..ha klasssss kan? tapi kampung aku nie tak payah susah susah nak booking tiket flight bagai..naik kereta pun boleh sampai wokeh..Felda New Zealand, Maran, Pahang..hehe..and plan nyer, petang tuh akan balik kampung belah abah plak, dekat Pekan..still Pahang..so bila raya, boleh balik dua dua kampung terus dalam satu hari..ha best tak? sila jeles yerh =P

but at last tak jadik plak..sebab my cousin ada buat korban and akikah pada raya haji yang kedua, which is ISNIN..eh eh..ada ke raya haji kedua??okie aku hentam jerk..tapi korang faham kan =) so esok gather jerk sekali..tok pun ada kat sne nanti =) 

 ceh..dah macam bukak CC plak umah wan aku nie ha..laptop nak sorang satu jerk!!

the comels2 one..mia and rihanna @ adik..mereka sebaya =)





me with my luvely mum and dad..abah dah tukar baju sebab dah petang..hmm tak sempat amik gambar encem abah berbaju melayu =)

raya tahun nie, abang dengan kakak takde..dekat perantauan la katakan..akak dekat Sarawak, and abang plak dekat Sungai Buluh..eh sungai buluh jerk pun..but..disebabkan Selasa tuh abang ada exam, sebab tuh la dia tak balik..So Wish You All The Best My Rro..chayo2!!

Raya tahun nie aku makan agak banyak..(walaupun hakikat sebenarnya, tiap tiap raya aku makan banyak ..haha) okie fine aku dah gemok..lagi lagi bila cuti duduk dekat rumah nie =) tape tape..pergi practical sila jadi kurus balik okie Cik Iqa =)

No comments:

Post a Comment