lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Monday, December 20, 2010

My LuVeLy WeEkEnD..ThAnZ My gUrLfRiEnDs..SaYaNg KaMo..

first date =)

second date=)

okie..sabtu ngn ahad lepas gue syik merayap jerk pg ECM..bajet sumer orang tau la an ECM tuh aper..adoyai..okie ECM tuh stands 4 East Coast Mall..shopping complex paling basar n grand kat Kuantan nie..ops still x ley lawan taraf KL la..nme pun Ibu Negara..Kuantan nie Ibu Negeri jerk..okie x mo merepek lebey2 kat sini..
gue back to the basic..hari Sabtu nyer citer..gue kuar sme fai ngn shah..my buddies mase kat skulah Girlish dulu..lame kut x jumper dye orang..sumer da berubah..happy to look them now..erm hope sme2 la kita mengejar impian moga ia terlaksana=)..da jumpa tuh g jenjalan dulu tanpa arah tujuan..sumer sbb semengat nk citer hal perkembangan masing2..then bru r decide tengok wayang..kul 2..sebaik sampai awal..kul 1.45..lau x da melepas..tengok citer Aku Masih Dara..thumbs up tuk citer nie..banyak bagi pengajaran..hope kaum2 ku sekalian yang kat luar sana harap dapat menemui jalan yang betul..InsyaAllah..then citer abiz dalam kul 3 lebih gak r nk dekat kul 4..baru r kami mencari tempat makan..sepenah alam aku pegi ECM nie, x penah lak aku makan kat sini..masing2 penin pala..berkat tunjuk aja shah, kite orang pun g la Food Court..agak2 la an..gue nie lau masuk Food Court mule r terkebil2 sebab x tahu prosedur nk meng'order'..pas nie x mo masuk sini dah..titik!! da abiz makan sumer, g la jenjalan cari barang2 dak2 nie..shah nk cari shawl yang batu2 besar tuh..xper t gue blaja pakai dulu baru gue beli..si Fai nie lak nk beli barang tuk ehem2..Fai, gue doakan moga jodoh kalian berpanjang..shah jugak..sangat gumbira biler masing2 da ader lub2 yang membahagiakan<3
okie hari Ahd plak..unexpected plan..Rina..merangkap kawan gue mase MrSm rituh n jugak ex Afzan..hajak pegi pantai musim2 tengkujuh nie..xpe la..cian kat ko..gue turutkan juga even dalam hati blur jerk..hehe..pas Asar gerak..hamik bali dulu kat Beserah..direction yang dye bagi cukup simple"kat beserah tuh ko straight jerk then jumpa bukit turun bukit..pas tuh biler da jumpa pencawang, ko masuk kanan"..bali, ko nyer direction mmg terbaik la an..hehe..Bali ngn suar pendek nyer..yup mmg stylo la an nk pegi Pantai..kate Bakal Fashion Designer..haha..tapi sorry sayang..ujan2 nie jangan jadik mereng la nk pg pantai tuh..tukar plan..bali pun masuk umah tukar suar jeans lak..al maklumlah, kene jaga penampilan la ktekan..haha..pegi ECM plak..aish..Gue mmg suke la an pg ECM nie..semalam pegi, ri nie pg..huhu..da sampai sne, cam bese la..kamik jalan2 dulu tanpa arah tujuan..last2 baru decide nk pg makan..ha kami makan kat Sushi King..yang x penah2 alam gue masuk..jakun gak la an tengok sushi tuh gerak2..aish..thanz guys sbb bawak gue g tempat cam nie..disamping tuh, skunk gue da buleh cakap sushi ituh sedap..hehe..tapi makan lambat ala kura2 still gue x ley nk buang la an..xper..sbb tuh la korang syik ingat kat gue jerk an??haha..nwy, epy sangat weekend nie..luv u all so much<3

miss yang len jugak..mira khai, anna, mary n dak2 afzan yang len tuh..biler la kite dapat gather2 sme2 lagik ek???

No comments:

Post a Comment