lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Friday, April 22, 2011

THANZ SUMER2 TUK AGM MISA!!

Assalamualaikum...

hee..tajuk ko x ley bla la iQa..bajet cam pengarah projek jerk..muhahaha..maafkan aku=P..even da berzaman AGM nie, aku still nk hupdate gak..ei aku nyer suke la=P..nak bace ke xnk? teet..okie untuk AGM or Annual General Meeting nie, posisi aku just sebagai AJK Program..insyaAllah next time tukar posisi len plak=P..

but the things is, kita sumer HS 112 Batch 14 berjaya mengadakan event kali ini dengan jayanyer..even sumer2 tengah pulun nk exam, tapi still sumer2 bagi komitment yang sangat memberangsangkan..pravo =)

next sem lagi banyak aktiviti yang kita nak kene handle kan..so chayo2!! nie just as a guideline tuk kita lebih mantap tuk jayakan event2 akan datang..wah dah buleh la jadik cam budak event and management lak an kita???heeeeee

pic 1
HS 112 BATCH 14 
HS 112 BATCH 14
us as AJK Makanan  =)
Dsnap =)

thanz for reading this entry!!





1 comment:

  1. eh anda, sila lah follow blog saya ya.
    khaixr.blogspot.com
    blog lama dalam proses nak shut down
    terima kasih :)

    ReplyDelete