lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Thursday, July 21, 2011

LESEN BESAR = JALAN BESAR

Assalamualaikum..

Hari ini, 18 July 2011..tahniah untuk aku kerana dengan rasminya telah menjadi pemegang lesen memandu CDL!!
(Lesen memandu kompeten bagi membolehkan pemandu yang telah selesai tempoh percubaan memandu )

sempena dapat lesen besar ni, aku pun beranikan diri bawa kereta dekat jalan besar la jugak..okie fine..sebelum ni, aku just bawa kereta area area rumah jerk okie..jalan kampung yerh =( ..fine tau sangat tragis disitu..nak bawa kerete nie, lagi senang if ada kereta sendiri kan kan kan?? =P..(poorah itu semua sebenarnya alasan semata mata)

anyway, hari nie merupakan peningkatan yang mendadak..cuak la jugak an..first time bawa dekat jalan besar..thanz to my dad yang bagi tunjuk ajar kat sebelah and also bagi peluang plus percaya dengan kemampuan anak dia yang sorang ni..hahaha..tetiba jerk rasa macam baru dapat lesen kereta..fuh..sebaik la bawa kereta auto..huh auto jerk pun..kalau yang pakai gear tuh, mau aku bawa macam kereta kuda nanti..zzzzzzz..pas nie kereta akak dekat rumah ley la aku try try pakai buat sementara waktu =P

p/s tetiba rasa tak sabar nak habis belaja then kerja then nak amik MYVI yang cumil tuh!!


 muka excited bila duduk di tempat pemandu =P
oh my sweetheart..sabar erk..nanti aku jemput !!






No comments:

Post a Comment