lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Monday, July 18, 2011

Sunway + Makan

Assalamualaikum..

sebelum memulakan entry kali ini, nak tanya dulu..siapa dekat sini yang kuat makan?..eh salah salah..siapa dekat sini yang suka makan..ha lain maksud kan??ngeh2 =D

antara salah seorang yang suka makan adalah aku!!! yerh aku..sememangnya aku seorang yang suka makan okie..dah tak boleh nak ubah..ops perlu diingatkan..sifat kuat makan aku ini kebiasaanya tersembunyi..kenapa? sebab aku makan sikit untuk sesuatu masa, but aku boleh makan secara sikit sikit but non stop!!

and hari tuh masa keluar pergi Sunway, baru perasan..aktiviti utama kami adalah makan yerh!! mula mula nak men ice skating..but end up dengan tak jadi..sebab? huh nanti aku yang tak berapa nak terer main ice skating ni syik jatuh tunggang terbalik jerh..dah la tak ramai orang main..for sure la orang akan tengok aku an..haha sangat perasan yerk ko iQa =P

after dah bersantai santai di mcD, jalan jalan dulu keliling sunway..berjalan itu baik untuk proses penghadaman..tadi kan dah masuk sebiji big mac..bak kata encik gemok..'nak burger yang besar jerk'..okie fine..!! then pusing pusing cari baju..cardigen yerh =) tapi tak jumpa jumpa gak yang berkenan..then duduk dulu berehat berehat..kalu duduk saje saje tak best la kan..mau ada makanan baru syok..so singgah dulu beli Auntie Anne's..first time tuh makan..sangat kesian =P pas tuh nak beli ice cream yougurt JCO..tapi JCO tengah renovate la pulak..tape tape..tak der la makanan yang mengemokkan itu masuk terlalu banyak ke dalam perutku yang cumil ini ..tapi Tak Tao pun jadik!!

jum makan Auntie Anne's!! gambar malas nak pusing supaya teleng sikit kepala anda..sambil tuh exercise sekali =P

ni lah Tako Tao..=)


seharusnya kita mencontohi tabiat MAKAN SEWAKTU LAPAR, BERHENTI SEBELUM KENYANG rite? kalau lah sesiapa yang boleh fully ikut sunnah nie, alangkah bahagianya hidup mereka kan?

yerh aku tengah berusaha!! chayo2!!








No comments:

Post a Comment