lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Friday, April 20, 2012

little chit chat@early morning..

Assalamualaikum...

ngee..dah 20hb April..thats means, about 2 weeks already and still Im unemployed..maaaaaa..susah jugak mau cari kerja nie..tpe yang penting usaha kene ada..and jangan cepat putus asa..my sis selalu pesan..sabar kakak..kalau awak tak dapat, anggap la bukan rezeki awak disitu and there is something better for me to hold outside there..hmm..wait..patience..yerh be strong iQa!!

before this, I aim nak jadik teacher..and today, aku kene lupakan cita and hasrat aku yang murni tuh..or maybe sebab aku tak betol2 murni masa apply kos tuh..(eh apa aku merepek nie?) why3?..sebab nama aku tiada dalam sistem masa cek untuk panggilan ujian MEDSI..haish..sabor je la..

tape la..sebagai manusia, kita hanya mampu merancang..dan DIA la yang menentukan segala galanya..maybe untuk menjadi cikgu bukanlah yang terbaik untuk diri aku..sebab tuh apply dari SPM lagi tak pernah nak dapat..sedih mak cik (T.T)

me and myself..

tadi petang,aku pergi for my second interview dekat poliklinik..la nie orang nak panggil interview semua nak info through fone jerk tau..aku nie jerk ha yang semangat nak tunggu encik posmen hari2..tak boleh nak feel2 da rasa terima surat interview..sub sub..eh bukan ini yang aku nak cerita sebenarnya..tadi masa interview, sentap tau..dalam banyak2 soalan dia boleh tanya kenapa awak buleh dapat ($E^TY() jerk masa SPM?? kawan awak ada yang jadi doctor tak?? k fine..sentap makcik (T.T) jangan ungkit kisah silam la doctor..penat dah nak jawan masa dulu2 =P

sekarang nie dah tak tahu nak plan future macam mana..for the time being, aku choose nak grab jerk mana yang ada depan mata..eh buleh tak macam tuh??? and next week, kuar result last semester..then kene tunggu plak untuk result kemasukan upu..ha da dapat tau semua nie, baru plan balik la XD


'walaupun perjalanan kehidupan itu kadang kadang memeritkan, percaya lah..ianya adalah perkara yang terindah!'

No comments:

Post a Comment