lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Sunday, April 29, 2012

Things Happen

Assalamualaikum..

lately banyak event yang jadi dekat diri aku..eh eh event ke..okie sangat poyo bunyi nyer kan..ngeee..

last few days, result for our last semester was comes out..Alhamdulillah..even tidak dapat keputusan yang cemerlang seperi 4FLAT, aku sangat bersyukur diatas apa yang telah diberikan..kecewa? yerh for sure..a little bit..maybe bukan rezeki aku lagi untuk jadi sehebat mereka dan mereka..anyway. CONGRATULATIONS my friends!!

now nak focus untuk masa akan datang..currently, Im waiting for my MEdSI result and UPU for my further study..MEdSI 19 Mei..yerh still kene tunggu lagi..but why MEdSI? because I wanna be a teacher..how sweet..am I??hmmm..just wait for it..may Allah bless me with HER prosperity..AMIN..

seat aku masa ujian MEdSI dekat SMK Panglima Perang, Kuantan..OMG..masuk dewan nie terus teringat masa amik exam dekat MRSM dulu (X_X)

kalau dulu dulu masa belajar, syok syok jerk nak plan nak jadi nie, nak jadi tuh, nak keje nie, nak keje tuh..then bila dah ada dekat real situation(macam sekarang) aku hanya mampu mengikut apa yang telah ditentukan didepan mata..

and again Alhamdulillah..now Im employed..even dekat poliklinik jerk, still ko kene bersyukur iQa..if not, aku mesti seorang penganggur lagi sekarang nie..okie la sementara menunggu UPU and kemasukannya yang lambat which is on November..am I right?

Moga dipermudahkan segala urusan olehNYA..AMIN..

No comments:

Post a Comment