lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Thursday, June 2, 2011

Kehidupan di Puncak Alam..

Assalamualaikum..

Selasa, 2hb Jun 2011..kejap jerk kita dah masuk pertengahan tahun 2011..harap tahun nie memberikan 1001 kenangan buat kita semua..

Isnin yang lepas, kuliah aku bermula seperti biasa..yerh..aku dah final year..insyaAllah bulan 3 tahun depan habis =)..for this semester, still campus aku dekat Puncak Alam Kuala Selangor..isu nak pindah ke Bertam tidak kesampaian..so for my junior nanti gud luck la yerh belaja dekat sana..tak dapat nak pergi jalan jalan dekat Penang masa hantar report sem 6 nanti =(

Bila dah duduk kat Puncak Alam nie, kehidupan aku lebih sihat berbanding di rumah..yes I have to admit that..kalau dekat rumah, suka suka aku nak bangun lambat..terlebih tidur tuh perkara biasa.. Exercise?..kirim salam je la..nak ikut parent aku berjogging pagi pagi weekend tuh mintak maaf..aku masih lene diulit mimpi..makan? tak kira masa..mak aku masak sardin malam malam buta pun aku terliur..nak buat macam mana..sardin tuh feveret aku la!!

then bila dekat campus, bangun pun awal..TIDUR? secukup rasa untuk hilangkan penat..poyo tak?..yes I am..nak wat cam ne..bila aku nak tidur lebih lebih, tetiba je aku rasa bersalah..haha..okie proceed.. EXERCISE..yerh paling tidak, aku akan berjogging even agak culas..naik tangga?? itu perkara biasa..and this semester aku nampak poster pasal tangga Batu Caves Puncak Alam..rupa rupa nya, tangga yang selalu aku daki ini mepunyai sebanyak 284anak tangga semua sekali..so ko kat situh da berapa banyak kalori aku terbakar hari hari..tuh belum cerita naik tangga yang kecik kecik ada di sekitar campus..itu dah nampak betapa sihat nya hidup aku..MAKAN? tiada makna nya nak berlebih lebih bagai..kata student..pocket mesti mahu jimat sentiasa..bila pikir pikir balik, ada bagusnya jugak bila aku dah duduk Puncak Alam ni balik..hehe XD..









but still miss rumah..x sabar nak habiskan pengajian ini =)

4 comments:

  1. iqa..tangge tue 284 laaa..ape laa dye nie..confiden gile!

    ReplyDelete
  2. yerh aku da betulkan..confident tuh penting ain..haha =P

    ReplyDelete
  3. nak bt ayat poyo japp.puncak alam dihatiku. hahaha :D

    ReplyDelete
  4. yerh kaisya..UiTM dihatiku semestinya!!

    ReplyDelete