lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Saturday, June 25, 2011

Makan makan di Johnny's Restaurant

Assalamualaikum..

yeah entry kali ni pasal makan lagi..makan and makan..itu adalah perkara wajib bagi aku..heeee =D

Johnny's Reastaurant..penah dengar tak? nie la first time aku dengar, and first time jugak aku pegi makan kat sini..bukan kedai fast food mahupun kedai sandwich ala ala subway yerh kawan kawan..Johnny's Restaurant adalah kedai makanan steambot..Thai steambot yerh..bila aku masuk, tetiba jerk rasa aku makan kat kedai ala ala korea..main masak masak lak an atas meja =P

actually dah lama aku nak pegi makan kat kedai steambot..tapi tak berkesempatan..heee..thanz Ayie sebab selalu bawak aku pegi makan kat kedai kedai yang pelik and tak pernah aku pegi..actually tak der la pelik..cuma aku jerk yang tak penah pegi =)

kami main masak masak =)







  bahan bahan =)



taraaa..dah siap tuk dimakan = )

nak masak steambot nie buleh pilih samaada nak tomyam or sup ayam..masa nie pilih sup ayam..best =)


muka tembam lepas makan..eh tak tak..before makan pun memang dah tembam dah..hahaha..sekarang Ayie dah tau jalan..so dah tak round round KL dulu before sampai destinasi..=)

Johnny's Reastaurant







2 comments: