lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Sunday, November 21, 2010

CoNgRaT SiStA=)

kini menjadi tunangan (tengah)

hantaran

majlis sarung cincin n bincang2 berlangsung



tepak sireh yang baru penah jumpa real2 punya

hantaran kuih akok

okie..tanggal 20/11/2010..akak gue, bertunangan..ikut perancangan, bulan 9 tahun depan kawin la..kak long, selamat mejadi tunangan orang yerk=)
da nak wat kenduri kendara nie, ramai la sedara gue yang turun padang..nk wat hitu hini sume an..meriah gak ader family besar2 cenggini..cepat keje..hehe
menu di pagi hari, b4 bertunang, nasi goreng..tapi nasi goreng ni, gue pun x sempat mau makan dek kerana tlalu bz..huh..siap perut..xpe la..bagi kurus cikit gue yang de gemok nie..huhu..malam tuh da satu periuk belanga tomyam ngn sup tulang bagi depa sume makan..kenyan perut, baru la bule buat keje ngn gembiranya kan???hehe
okie cite pasal tunang2 balik..warna tema biru kura2 tuh..cantik ye biru ini puan2 sekalian..buleh dikatakan sume la pakai biru2..ha baru r sehati sejiwa an??thanz sume di atas kesepakatan anda..hantaran sume bagi 5 berbalas tujuh..ha agak first tyme la tengok tepak sireh an mula2..bese nyer tengok gubahan sireh je..tepak sireh nie tok yang punya..cumil dan cute..t gue letak pic kasi koang tengok ok..dalam family gue, yang gue perasan r setakat nie..lau ader hantaran je, mesti nk ader kuih akok..ha da jadi tradisi kut..tp bukan buatan sendiri r..tempah mari..pada tetamu yang datang tuh dapat gak dye orang goodybag..disponsered by maklong..
keje gue mase majlis nie jage bahagian tetamu..agak lipas kudung r nk terkejar sne sini..lagi2 biler orang belah sne da start datang..pulak tuh kene guna pintu dapur lau nk masuk umah sbb pintu utama da kene blog orang duduk..mau nyer gue nk ulang alik depan belakang..hmm..xpe la..sebaik gue enjoy..practise..tyme kawin t, mesti lagi bz nie..tapi sedey2..x dapat nak tengok orang sarung cincin kat dalam=(
da la..gue bagi korang tengok picture lak ek..enjoy..(pic kat atas yerk)



No comments:

Post a Comment