lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Saturday, November 27, 2010

PaNtAi Oh PaNtAi

ini lah pantai kempadang

laut nun disana..area kul 9 am

Hari nie pg2 lagi gue da pergi jogging..sbb..gue da gemok la weh..duk umah nie bertambah2 la gemuk gue..orang cakap kite kene la bersyukur an lau da kurus tuh..tapi kita kene r jugak bersyukur tuh dengan jaga kekurusan itu kan???..apakah ayat ini???faham sendiri aje kamu semua..
x mo cite pasal jogging..sebenanye gue mau citer pasal pantai..hari nie gue dapat tau fakta sebenar tentang pantai kempadang..ha penah dengar x??pantai nie x femes mne pun..guys, sorri yerk.. selama nie gue tertipu korang plak..sesedap rase jerk canang umah gue nie dekat pantai sepat..haha..sebenanye umah gue nie dekat ngn pantai kempadang la..kira 10 KM gak r..yang pantai sepat tuh depan cikit dari umah gue..hari nie gue baru tau sebab baru jerk tanya abah gue pasal pantai nie..huhu..
pantai kempadang nie x ramai sangat orang datang..dalam kate erti lain..bukan la tumpuan pelancong..nape??sebab gerai n all d facilities x lengkap mane r..pihak perbandaran pun more focus to pantai sepat..lau pg cituh ader la gerai sumer..so senang la lau nk makan ke hape ke lau pg sne..
naper tetiba jerk citer pasal pantai sebenanya nie..erm nk dekat setahun gue pindah sini, tapi lau nk kira gue jejak kaki kat pantai sepat nie, x sampai pun 5 kali..b4 nie gue x berani pg sorang2..takut sebab agak sunyi..lau ader orang pun banyak kaum adam jerk..tapi pg kali nie pun bukan sorang2 gak..pg ngn parent gak nie=)
parent gue nie selalu la pegi pantai kempadang nie..naper erk??ops bukan mau dating okie..mau tunggu bot naik..ha yang bestnyer kat pantai kempadang nie, coz tempat orang turun ke laut g tangkap ikan..so kira ikan fresh dr laut tuh senang la nk dapat..t beli aje ikan kat atas bot tuh ha..best gak duk sini..hari2 makan ikan segar..sotong ke ketam ke ader jek..tapi yang tuh ikut musim dye r gak an..so lau korang nk ikan segar bule la datang sini..ha kadang2 makcik gue pun sanggup datang sebab nk ikan segar nyer pasal..sebaik la dye duk area kuantan gak=)

2 comments:

  1. iqa, kat sini susah or pendek kate, mmg x merase la ikan fresh. pantai pon xde :(

    ReplyDelete
  2. alolo ciannyer ko nie..xper t cuti datang umah ak ek=)

    ReplyDelete