lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Tuesday, November 23, 2010

SaTu kEpUtUsAn

erm..cuti sem dalam 2 bulan lebey..tapi skunk tinggal lagi dalam sebulan lebih..lau ikut plan b4 nie, mmg r gue mau kerja..tapi banyak lak dye nyer kekangan..so decide x yah keje lagi la..duk umah je blaja jadik suri rumah yang berwibawa..haha..tapi tetibe je malam nie gue teringat pasal gue nyer lesen motol L yang bakalan expired..huh..cuak gak la an..bulan 2 tahun depan..mne sempat lau nk tunggu cuti sem satu lagi..ha ini la dia yang membawa gue ke satu keputusan..bertukar2!!kene kerja jugak nie!!..mau buat lesen punya pasal..
abg jie suruh prepare dalam rm300..saper abg jie tuh??orang yang settle gue nyer lesen kete dulu..merangkap kawan abg gue..okie kat kuantan nie lau buat lesen memamg mahal cikit..aish..x tau la npe..sebaik la gue nyer lesen kete da dapat P..erm at the end amik la keputusan nk contact2 tunas manja esok hari..harap2 dapatlah gue kerja part time tuh..nape part time??erm sbb nak arrange mase untuk belajar motor pula..abg jie cakap dalam seminggu lesen motor tuh da ley siap..fuh lega..so tinggal nk kene cari job je lagi..nk sara idup..haha
sebaik la abg gue nie agak bermurah hati tuk bagi pinjam dye nyer motor..nak bawak kete dia x berani la pulak gue nie..aish bazir je la lesen kehormat P gue tuh..xper..next time, da ader kete sendiri, bru sedap cikit nk drive..alamak berangan lak gue nie..diploma pun lagi setahun setengah lagi da mau pikir ader kete..huh..xper la..cita2 kene tinggi..baru la ader matlamat..ye x???huhu
harap2 tunas manja tuh bermurah hati la nak amik gue nie kerja..AMIN..

No comments:

Post a Comment