lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Friday, February 11, 2011

CuRrEnTlY MoOd..

the choices

the pathway

assalamualaikum..

matlamat..yes hidup nie mesti ada matlamat an..and there are so many plan yang kita kene wat tuk achieve matlamat kita tuh..and of cos..tuk matlamat kita tuh jugak, no wonder if ader benda yang kita kene sacrifice..
aku pun ader matlamat..matlamat jangka panjang pun ader, and matlamat jangka pendek pun ader gak..of cos la dua2 pun ader benefit and disadvantages dia gak..tapi nak wat cam ner..itu lah lumrah kehidupan seorang manusia yang harus kita tempuh..
matlamat kita tuh x semestinya perlu setinggi gunung yang mana at the end, kita sendiri yang x sanggup nak daki..perlu tahu kemampuan kita tahap mane..ukur baju di badan sendiri okie??=) and cakap orang aku sendiri pun ader gak matlamat yang agak susah untuk dicapai..but matlamat tuh adalah TIDAK MUSTAHIL untuk aku capai..just sikit lagi usaha yang aku perlu top-up and maintain, insyaAllah aku akan berada di landasan yang betul..n x sangka, my father pun support hajat aku nie..AMIN..
my decision x dipengaruhi oleh sesiapa..and just think about my future, baru r berani wat keputusan nie..but paper pun kene tunggu my final sem for the next step..another one year and a half..chayo2!!

thanz bace entry nie=)





No comments:

Post a Comment