lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Sunday, September 4, 2011

Macam macam Raya

Assalamualaikum..

Hee Selamat Hari Raya Maaf zahir and Batin..and Selamat Hari Merdeka juga..so Selamat merdeka Raya sume!!

Disebabkan raya, so entry nie pasal raya jerk..Raya tahun nie, agak berbeza dengan tahun tahun lepas..This year, my sis, kaklong telah diijabkabulkan dengan pilihan hatinya, abg amin..Alhamdulillah..moga kekal ke anak cucu yerh..pas nie kene tukar, panggil abang long pulak =) then dari keluarga yang 7 orang ahli, dah menjadi 8 orang ahli..hopefully, tahun depan jadik 9 pulak ahli erk?

Cuti kali nie, aku menjadi sangat keperempuanan yerh..wah2 sangat bajet aku punya statement..hee..tak tak..aku cakap cam tuh sebab sebelum sebelum nie, aku nie bukan la rajin mana pun..but cuti kali nie, aku sangat sibuk membuat kuih raya sebelum raya and also jahit jahit manik dekat baju aku sempena untuk akak kawin..baru glamour gituh..esok akak nak kawin, malam tuh tido pukul 4 pagi sebab nak siapakan..nah hamik ko..nak glamour sangat la konon2 nyer =) tuh tak masuk lagi tolong tolong mak aku buat kerja dapur and bersihkan rumah..and tolong persiapan akak kawin..yerh maybe perubahan drastik ini sebab lepas nie, akak aku dah tak leh nak tolong tolong buat kerja rumah sesama =(

Oh yerh sebelum raya hari tuh, aku officially dah 20 years old..thanz mum for the KFC..touching plak bila dah besar2 nie family celebrate bufday..heee..so terasa agak dewasa yerh bila dah masuk 20 nie..lebih lebih lagi bila akak aku kawin rituh, orang dok tanya bila plak turn aku nak kawin..hayok!!..makcik makcik sekalian, turn aku lambat lagi kowt..belaja pun tak habis lagi, dah nak kawin..sangat besar tanggungjawab itu..biar la be prepared before melangkah ke fasa itu dulu =) oh yerh satu lagi..aku bukan pengantin..maybe sebab seri pengantin akak aku tuh tempias sikit kowt kene dekat aku..muhahaha..buleh ke cam tuh??? sila jangan salah recognize yerh  =P

home made kuih raya


 yerh sulaman manik for raya!!



 family members-still not complete!!

 mybeloved sista! 

new family member..abg long aka Abg Amin
di kampung!

raya tahun nie x banyak hamik gambar pun..sedey la =(

No comments:

Post a Comment