lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Saturday, May 7, 2011

Makan Di Chicken Rice Shop

Assalamualaikum..

ingat kan semalam ingin update my blog..but disebabkan masalah teknikal, so terpaksalah ditangguhkan..entry kali nie nak citer pengalaman makan kat chicken rice shop..al maklumlah..first tyme weh makan sini after almost 20 years old aku hidup..yerh saya sangkat suka bab bab makan nie..hobi r kirenyer..kalau buleh nak jadi pengacara jalan -jalan cari makan ker..buleh tak?? heee

last week after sampai kuantan ( dari puncak alam..puncak alam tuh tempat aku study) pepagi buta tuh around 3 am kut if x silap..then lepak lepak on9 sumer jap pas tuh tido balik pas subuh (tido pas subuh tak elok weh..so jangan buat)..nie in case takowt aku terlajak subuh..sebab tuh kene wat cam nie..heeee..dah dah sambunk balik..then dalam kul 11 pagi tuh pegi jumpa fiza, kawan lama masa aku study kat mrsm dulu..last jumpa masa hamik sijil setahun dua yang lepas..now, she studying bachelor of civil engineering kat USM..chayo2 fiza!!..nie kami ketemu pun sebab nak hamik sijil SPM aku der kat dia..citer dia panjang..so malas eden nak story kat cini..

bese la kalu da lama x jumpa so mesti banyak bende nak tanya khabar sumer an..then pilih la port The Chicken Rice Shop nie..menu yang dipilih.............

Hainanese Chicken Rice Meal tuk sowang makan..nie aku punya..



6 comments:

  1. ipoh beaM SPROUT..haha (gemok)

    ReplyDelete
  2. naik sem ni iqa dah kne tkr saiz seluar lah!!hahaha

    ReplyDelete
  3. xkan sampai begitu sekali la kak beee..

    ReplyDelete
  4. eley..orang yang bernama gemok lagi la kuat makan kan??

    ReplyDelete
  5. yolah..entry asyik2 sal makan lah..minum lah..tukar saiz lah pas ni..

    ReplyDelete