lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Wednesday, May 25, 2011

QUOTES FOR MY FRIENDS

Assalamualaikum...

hey kawan kawan sumer..for student UiTM diploma, mesti ada yang sudah tahu kan pasal result..so amacam? tape tape..korang tak jawab pun tape =) ha aku lak cam ner..sibuk jer nak tanya orang la ko nie iQa..eh okie la tu..itu menunjukkan aku caring dekat korang semua..heee XD

its okie..dapat result gempak ke tak gempak ke, benda dah lepas..so jadikan ia sebagai satu pengajaran and also as a turning point untuk korang lebih berjaya pada masa hadapan..and for the guys yang dapat result gempak gempak tuh, jangan alpa and leka..make sure next time boleh dapat lagi better than this..sampai korang boleh dapat dekan ke 4 flat ke kan..baru la advance ya tak?..yes aku memang pandai berkata kata..kalau boleh nak jadi motivator bila besar nanti =P

so..aku pun cari la beberapa quatoes untuk follower and reader aku yang lagi cantik kacak dan juga bijaksana =)

In order to be sucessful you must first project the image of succes..


so lepas nie korang imagine la kejayaan yang korang nak itu setiap masa..so bila korang dah biasa dengan situasi tu, korang akan make sure untuk betul betul berada dalam situasi itu !!

In order to sucees, you must first be willing to fail..

yeah..so korang jangan la gabra sangat bila dah kurang berjaya tuh..yang penting jangan putus asa..tambahkan usaha untuk perolehi kejayaan yang tertunda itu!!


the difference between a successful person and others is not a lack of strength, not lack of knowladge, but rather in a lack of will..


so manusia nie sumer nyer sama..yang membezakan kan kita, adalah cara kita menggunakan akal fikiran sebaik baiknya.. you get what you have done!!


My last word, jom la kita menuju kejayaan bersama sama..May success always be mine and also yours !!


p/s : sorry aku bukan pemegang rekod 4 flat pun..nak dapat dekan pun cungap sungap..wah alangkah bahagiannya hidup aku kalau dapat 4 flat sekali =) AMIN..


Thanz for reading this entry =)










No comments:

Post a Comment