lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Wednesday, May 18, 2011

Some Tips Bila Nak Wayang Sorang -sorang

Assalamualaikum..

Hari nie aku nak share some tips bila tengok wayang sorang sorang..this idea comes out bile aku baru je lepas tengok wayang sorang-sorang hari ni..yeah citer aku sedih kan? tapi x sedih mana la..cian ko iQa..ish2 =P

tak kesah la..bila tengok wayang sorang-sorang it doesn't means yang korang tak de kawan or bofriend or so on..sometimes, kita memang nak bersendirian..(just nak sedapkan hati)..wink2..

okie hari nie aku tengok cita THOR..cita yang dah agak lama tapi sekarang baru aku tengok..biasa la aku memang suka tengok movie yang dah lama lama nie..=P..

Google image

start dari mula mula nak beli tiket..

1. make sure korang dah cek dulu cita apa and pukul bape before nak beli tiket wayang tuh..sebab ko sorang-sorangkan..so t pape hal, tak de orang nak coverkan..
2. pilih seat yang paling hujung..sebab nie akan tolong ko untuk cari tempat duduk masa dah masuk panggung nanti..
3. masa nak masuk bagi tiket wayang tuh, ko masuk jerk dengan confident..kalau ada group ke depan korang, korang jalan dekat-dekat sikit..so tak de la nampak sangat yang ko nie macam tak der kawan..haha..kalau tak confident sila jangan buat okie!!
4. kalau ko tengok sorang sorang tuh, make sure ko masuk either betul betul awal x pun masa dah start..sebab nanti masa ko tengah kabut nak cari tempat duduk, tak de sorang pun penonton yang nak heran dekat ko =)
5. elakkan tengok cerita hantu kalau ko tau akan jerit-jerit masa tengok wayang tuh..

tuh je la yang aku dapat inspirasi masa tengok wayang sorang-sorang tadi..haha=P..

citer THOR nie best..ala2 macam citer Tron Legacy jugak..and baru aku sedar, aku nie suka la jugak layan citer citer cam nie..maksud aku citer yang macam perang-perang..but mesti kene ada kuasa yang cam ajaib gituh..baru r nampak hebat!!

thanz for reading this entry..

No comments:

Post a Comment