lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Saturday, May 21, 2011

PENGARUH AIR ASIA

Assalamualaikum...

lagi bape hari jerk nak balik KL balik untuk sambung belajar..yerh..da lama tak pegang buku yang tebal (kecuali novel)..lately nie, mak dengan abah selalu penuhi permintaan anak dia yang yang dah nak balik nie..sapa lagi..aku lah tuh..dapat durian..dapat makan calong..dapat pergi pasar malam..dapat balik kampung..dapat makan nasi air..sangat terharu la weh..thanz a lot mak abah..mungkin bagi orang lain sume nie bende bese..tapi bagi aku sangat touching wow..dah la biler start blaja jarang balik umah =(

tapi bukan tuh yang aku nak cite dalam entry kali nie..kali ni aku nak citer tempat tempat yang aku nak lawat kalu diberikan peluang..

petang tadi, lepas makan calong di beserah, aku dengan parent pusing pusing area Pantai Batu Hitam ..ala kat Beserah tuh..tau?? pantai nyer yang cantik..and baru aku pasan, dekat cituh air laut dia warna hijau..bestnyer kalau dapat main..teringat plak kat member aku Izzat yang bercuti kat Pulau Pangkor..alahai bestnyer..bila la plak aku nak merasa..sub sub =(

tempat-tempat yang teringin nak pergi..

1. Pulau-pulau yang buleh nampak ikan, batu karang and whatever la yang ada dekat dasar laut tuh..
2. Sarawak..sebab terpengaruh dengan akak yang study kat cituh..
3. Indon..cam best jerk FL citer macam macam..

yang overseas siap ader 4 musim tuh teringin gak nak pegi..tapi harus berpijak di bumi yang nyata dulu..da dapat explore dalam negeri baru r buleh fikir nak kuar negara plak an..

so untuk Cik Nurul Atiqah, sila belajar rajin rajin and kerja best2 so that ko buleh pegi tempat-tempat yang berikut!!

nie sumer sebab pas tengok air asia nyer promotion..murah weh..anda suke?nak tengok promotion tak..click sini

thanz for reading this entry!!

2 comments:

  1. ade rezeki sile ke pulau area terengganu..trust me,sumenye cantekk2.then,all out 4 ur study n wish u all da best of luck..=).- saye orang beserah..

    ReplyDelete
  2. hehe..thanz..insyaAllah der rezeki akan sampai sne =)

    ReplyDelete