lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Tuesday, May 17, 2011

1

Assalamualaikum...

dah lama giler tak update blog..sebab tak der mood and x tau nak citer aper..skunk baru lepas habis tengok Secret Garden..best tapi suka and tak suka dia nyer ending..yerh maybe sebab love dia orang sangat kuat..but still..aku x suka part dia belakangkan mak dia..wah2..so to bakal mak mertua aku, restui dong hubungan aku dengan anak makcik/auntie nanti yerh..saya akan jaga dia baik baik =)

lagi dua minggu je nak duduk rumah..then semester lima will be start..hmm rasa macam tak nak balik..even duduk rumah busan and tak tahu nak buat apa..but still rumah is the best..homesweethome..=) yerh bila duduk rumah, makan aku sangat cukup and terlebih cukup..gemok??mesti nyer kalau duduk rumah nie..heee XD..

sekarang aku sangat rajin baca blog the other khairul..best..and korang buleh baca gak untuk memenuhi masa lapang..

thanz for reading this entry..










No comments:

Post a Comment