lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Thursday, January 6, 2011

da start sem baru lah!!

masuk tahun nie, means da tahun ke dua gue amik MI..just tinggal lagik setahun b4 grade..bestnyer..tapi sedey gak..t mesti da susah mau jumpa mereka dan mereka=(
sem nie jadual x der la pack cam sebelum2 nie nyer jadual..kluz pun stt kul 10.30..wah bahagianya hidup gue disini..lagi better dari sebelumnya..makanan n all d facilities sumer da upgrade..tahniah UITM!!
skunk baruk first week..ader yang da stt blaja for d certain2 subject..tapi bese lah..awal sem an..mood study x baper nak adar lagik..tapi da xley main2..just tinggal lagik 3 sem mau naik pointer..gue mau further degree..so CGPA mau gempak baru layak further..risau pula biler fikir part nie..huhu..
roomate baru, kaisya..nie pun pas da discuss2 ngn dak2 nie..tukar sama suka..sebaik..thanz karmila sebab sudi mau tukar..wolcome kaisya..moga kamu bahagia jadik roomate gue..hehe..wat dayah n mira n serta farah, rajin2 la datang umah kami event berlainan level=)
da jalan2 kat campus nie de la jumpa dak2 skulah masa skul kat mrsm dulu..junior n jugak merangkap senior..junior tuh sebab mereka2 amik asasi la..tapi biler jumpa, sumer wat2 cam x kenal..aish..pas tuh jelez pula tengok mereka2 ada yang wat degree skunk..erm..rezeki masing2 an..tuh la..gue pun dulu cuak kut mau masuk matrik..takowt x ley survive..so kene la merangkak dari diploma dulu..
lastly harap2 dapat habiskan sem 4 nie dengan jayanya..AMIN..

No comments:

Post a Comment