lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Saturday, January 22, 2011

HaD FoUnD a NeW WaY

okie lately nie aku syik moody jerk..rase cam nak marah orang..ops bukan kat semua orang erk..ader kt sowang nie jerk..hee..XD..kawan2 sekalian, bukan anda yang saya maksudkan..harap maklum keyh=)
as usual la an..bile aku da start nk marah dia nie, mula la keje aku sumer x jalan..nk study pun payah..masalah2..bukan x mo avoid..da banyak cara aku wat sebab x mo pikir biler tiba masalah hal remeh temeh nie..yang si dia kat sne syok2 jerk membuta..x adil an...aish silap aku jugak..terlalu PEMIKIR..huh..iqa wake up..be a better one keyh!!
malam tadik aku tido jap..dengan harapan biler bangun, bajet cam aku dah2 luper r masalah tuh..tapi it just for temporary only..my bad=(..erm kne gak cari jalan len..last2 aku layan citer korea..my girlfriend is gumiho..sebaik ader citer nie..thanz 2 aimi dak kelas aku..hee=)..trus mood aku baik..sok da x der marah2..lagipun marah lama2 nie cepat tua..erk betul ke x aku pun x tau..
da nak dekat sebulan aku duk puncak alam nie, da satu citer korea aku habiskan..your are beautiful..and now currently watching my girlfriends is gumiho..bwu ep 2 sebab jam da menunjukkan kul 4.49am..ish kalau lau aku ley serajin ini masa study..insyaAllah anatomy ley score..teet..naper anatomy lak nie??
alamak tetiba perut rasa lapar pula..so kene tido nie..hmm..
sebelum aku merepek lebey lama, aku ending lu entry kalik nie..gud morning sumer!!




No comments:

Post a Comment