lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Saturday, January 29, 2011

My JoUrNeY To KuAnTaN

hari ni 29hb 1.sampai gak aku kat kuantan 4 my midterm semester break..erm betol ke aku merepek nie??..Alhamdulillah aku sampai kuantan ngn selamat..even mula2 agak cuak sepanjang menunggu ketibaan bus sani express..lambat 45 minit kut..da la xder partner..aish..mau buat citer sedey lak kat cni..huh(T_T)
aku gerak dari puncak alam merangkap campus tempat aku blaja dalam kul 5 lebih..awal x??haha aku memamg suke bersiap2 dari awal nie..even sebenarnya aku gerak awal sebab x mo gerak sowang2 malam t..XP..at least kalau gerak awal, dapat gak gerak ngn mira..heee..thanz mira=)..erm da name pun cuti sem an..so rapid kl pun penuh la ngn manusia2 yang semuanya ingin pulang ke kampung halaman masing2..my bad x dapat tempat duduk..berdiri la aku ngn carry beg lappy plus beg sandang..sebaik la x berat mne..yang penting muka kene cover bajet2 cam cool jerk kene diri..padahal dalam hati, ngomel2 biler r bus nie nak sampai..heee..
sampai klang central dalam kul 6.15 kot..sampai2 sne duduk lu berehat2 sebab nk recharge energy balik..then cari ain ngn kakak dia..dye orang nie da gerak awal2 lagi even bus kul 8.45 malam..da jumpa2, hello2 sumer aku pun gerak mcD ngn mira..ain ngn akak dia da makan dulu siap2 tadi....masuk kali nie, da 3 kali aku jejakkan kaki ke cituh..xder r besar mne..lebey kurang sama besar jerk ngn mcD yang ader kat Puncak Alam..menu dipilih double cheess burger..x mo makan bigmac sebab perut still x lapar mne..ceh bajet..padahal roti sekeping jerk pun beza..muahahaha..even skunk prosperity sangat la femes, tapi sorry gue x suke..xP..
da kul 9 suku tuh bus si ain ngn mira yang patutnyer kul 8.45 pun x sampai2 gak..same goes to me yang bus patutnyer kul 10.45 malam, kul 11.30 baru sampai..mase2 cam nie la aku berharap ader sesapa yang ley teman n jaga aku..buleh x??hee..erm tapi it is better 4 me to take care of myself rite?? x perlu nk bergantung sangat kat orang lain.. INDEPENDENT itu penting..btol x???xP

p/s gambar t aku upload..ader masalah teknikal cikit..=P

No comments:

Post a Comment