lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Saturday, January 15, 2011

ThE oLd MeMoRy

okie rituh gue terserempak ngn gue nyer senior masa jadik afzanist dahuku kala..x sangka kut..dekat 7 tahun da x jumpa..kak ekin nama diberi..cantik orangnyer..seweet jerk..first terserempak dalam lift masa kat fsk 6, uitm puncak alam..tapi ngh sesak2 ngn manusia yang ramai dalam lift tuh gue pun x sempat mau tego..tetiba dye dia da kuar..
then pegi lunch..nampak lagik..tapi kak ekin nga bz amik lauk..cam x cayer jerk..betol ke dia ek??hmm..tanye2 member lama, mmg betol dye..hope dapat jumpa agi r pas nie..mau gak tego2 ungkit sejarah silam..hehe
naper erk gue citer pasal pertemuan yang x seberapa nie??haha..
begini citernyer..gue nie ada darah2 mix gituh..chinese nyer kategori la an..nk jadikkan citer, masa form one tuh gue nie duk la asama..mula2 masuk situasi agak pelik la..pelik??apa yang peliknyer lak nie..okie gue pelik sebab x ramai mau cakap ngn gue even katil kite owang masa tuh dekat2..biler da lama2 kenal, baru lah dak2 nie bukak satu citer..upe2nyer, dulu die owang x berani tegor gue sebab takut gue nie speaking kantonis sme dye owang..hayak..bahasa cina pun gue x reti la beb..xpe..next time gue blaja okie??okie, sambunk citer..pastuh kak ekin nie teleknyer telek, tetiba dia cakap gue nie muka cam jepun??ops jepun ke??hmm lau cina tuh yela kut..sebab mmg ader mix2 gituh an..then dye pun panggil gue JEPUN sejak dari hari tuh..biler gue pegi kelas pun, dak2 nie terikut2 panggil gue jepun gak..so lekat r name, tiqa jepun=)..baru2 nie masa jumpa hali ngn rina pun dye owang still panggil gue Jepun..x ilang beb gelaran tuh..
okie skunk mula gue merindui masa2 dahulu(T.T)

p/s hope dapat jumpa kak ekin lagik pas nie=)

No comments:

Post a Comment