lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Sunday, March 20, 2011

AHAD

assalamualaikum..

hi my readers!!..okie dulu aku da citer pasal hari sabtu kan2?so dis time nyer entry, aku nk citer lak pasal hari Ahad..ala busan la tajuk ko nie iQa..tapi aku nak citer gak..aku nyer suke la..if nak tau, sila baca..n if x nak tau, sila jangan baca..time kasih=)

ahad nie aku dapat kuar lagi dari Puncak Alam kesayangan nie..wah cam bahagia jerk an hidup aku if dapat kuar..haha..yeay..n aku juga ingin bahagia biler kuar dari UiTM Puncak Alam nie dengan segulung diploma nanti..insyaAllah=)

tok post nie, thanz to incik gemok and adiknyer=)..tempat yang dituju, adalah The Curve yang dekat area2 damansara tuh..masuk kali nie, da 2 kali aku gi cituh..tempat yang agak besar n sesuai untuk berjalan2 agar kaki tuan puan dapat mengecil sedikit..hahaha=P..aku second time g cini pun, still x ingat jalan la weh..bukan jalan nak g the curve jerk, tapi jalan2 yang ader kat dalam the curve pun aku x ingat..my bad (T_T)..

mula2 sampai, cari tiket wayang luh,.then, baru ley nyusul dengan plan2 yang seterusnya..jeng2=P..ceh macam banyak la plak ko nyer aktiviti an iQa???..memandangkan incik gemok da tengok citer Merong Mahawangsa, and aku sendiri plak x tau langsung pasal citer2 baru nie, so kite owang decide tengok citer Mars Needs Mums dengan bantuan adiknyer..ha kowang da tengok???best la citer nie..animation nyer citer..kire2 baper tahun la dah ek aku x tengok wayang citer katoon nie..last masa Upin Ipin kowt..hmm lamakan???cite yang kite owang tengok nie, ader 3D..hehe finally, dapat gak aku tengok wayang 3D nie..thanz yerk!!

citer nie pasal sowang budak lelaki yang hidupnyer kene sentiasa diatur oleh maknyer..and ader satu masa tuh, dia mengeluarkan kata2 yang bermaksud cam, bagusnyer if hidup dia tuh xder mak..then bermulalah kisah2 yang patut..nak tau lebih2 kene la tengok sendiri..baru real..kang aku tersalah bagi input output kang, da nayer aku..huhu..



nie la movie yang aku story2 kat atas tuh!!




n thanz jugak coz sudi read this post!!

No comments:

Post a Comment