lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Friday, March 11, 2011

KEKABUTAN LA!!

Assalamualaikum..

okie semalam baru jerk aku dapat senyum dengan tenang..tup2 hari nie kekabutan mulai menimpa diri au..muhahahaha

de story mory begin here..1 2 3 action!!!

pagi yang hening kat Puncak Alam nie, menyebabkan aku n d ousmate bangun lambat..n pluz my own mistake, yang tido kul 4pagi malam tadik bantai wat assigment..sepatutnyer hari nie x buleh lambat yerk anak2 sekalian..sebabnyer, pagi nie kene pegi PJ for our lab sesssion la an..bangun kul 7 tuh bajet cool jerk la lagik..x sedar tuh kene kumpul patutnyer kul 7.30 a.m..tapi sebab pikir dak laki kelas aku nie besenyer lagi la lambat..so nak sedapkan hati yang tengah bergelodak nie, anggap jerk pakcik bus tuh tunggu dak2 laki kelas aku yang lain..heeeee

dok sedap2 kami berlenggang kankung on d way jalan nk naik bus, tetiba kami digemparkan dengan bunyi hon yang bertalu2!!! OMG..pak cik bus tuh hon kat kite owang la an..aper lagi..terkedek2 la kami lari nk pegi ke bus.mak ai..rase satu puncak alam tengok..sebaik la aku nie x femes..confirm la x cam an spe kami2 nie..huhu..ha nak tau x naper kami kabut ngat g berlari mase da bunyi itu hon??? nie sebab mulut masin Si kesya la XD..da terkejut nyer pasal, tuh yang spontan ciput lari tuh..kesya la nie..naper cakap???heee..da kene berlari2 pagi tadik.n pluz2..hon tuh dibunyikan sebab Acap nyer keje la..dengki ngn ngt kite orang..xpe siap ko Acap!!

nak cover malu, kami pun prefer naik van dari naik bus..ceh padahal bus tuh memang da penuh pun..so memang da x ley naik da pun..huhu..pak cik van nie punya la peramah..aku yang bese tido on d way nk g PJ nie pun x jadik tido..pas tuh dia bawak van x yah cakap la..pikap dia memang aku tabik spring..tapi aku ngn Si Patin nie yang duk belakang, siap ader break sendiri r kan..huhu..cian lak Kesya sampai kene tahan muntah..

muka riang gembira sebab dapat naik van UiTM..bus da biasa okie=P

okie masuk kawasan JO plak..aish bajet sampai sne dapat la makan nasi lemak singgit..almaklumlah..perut ngh lapar..bangun lambat mne sempat nak bekfast nyer..huhu..nasi lemak tuh singgit jerk..murah an?? sedap lak tuh..tapi for our last time we are here, nasi lemak tuh da xder pula..sedey la (T_T)

akhirnyer citer, planning nak makan McD kat JO tuh..hujan rahmat pula turun..memang agak spoil la kan nk pegi sne..dengan transportation nyer xder nak pegi sne..if x hujan, buleh jerk kami jalan kaki..last2 dapat pegi gak..thanz 2 Zaid la kan coz sudi hantar kami..n thanz sumer2 gak, finally dapat gak makan McD sesama..ala sian lak kat dak kg aku Ijat..hee..sowi..len kali ko nek kete Zaid lagik erk..so sweeeeeeeeeet even makan McD jerk pun..huh..n part yang x bestnyer, buleh plak on d way nak balik tuh, beg aku putus???zzzzzzzzzzz..but bukan putus dua ke haper la..dia nyer button da x cukup kuat tuk support beg aku..da la gesa2 nak balik mse tuh..beg lak wat hal dalam McD..2x lak tuh..aish..malu2..

finally dapat gak makan McD bersama2 =)

lastly, kami balik gak puncak alam dengan selamat..syukur.. n again my beg putus lagik mse nak on d way nak naik kolej(T_T)

control panel yang ader kat lab kami

bilik x-ray UiTM


lepaking at PTAR Jalan Othman

we are radiographer to be

thanz for reading this entry..

No comments:

Post a Comment