lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Thursday, March 10, 2011

MINGGU YANG PENUH DENGAN KE'BZ'AN



Assalamualaikum =)
fuh2 tiup habuk jap..da lama aku x hupdate ini blog..sumer sebab kekangan masa yang melampau..hihi..padahal bwu amik diploma jerk pun..belum Degree Master Phd sumer..kerek la kau iQa..XD..

bersesuaian dengan tajuk diatas la kan, aku nak story2 cikit p
azal ke'bz'an aku sepanjang dis week..bz nyer dis week coz aku kene seat untuk test..bukan satu test, tapi 3 test sekaligus..mak ai..da gaya final pun der gak aku rase..

3 4 pagi tuh da jadik standard tuk aku bwu lelapkan mata..(T_T)..tulah akibatnyer last minute study..zzzzzz..sila jangan ikut ini petua..muhahaha..tapi giler la kan direct terus study sampai 3 4 pagi tuh..bunyi cam gempak jerk..NO NO NO..tuk kepentingan jasmani n fizikal aku, so aku akan make sure aku tido lu 1-2 jam b4 start study =)

ngenai test pula..3 test yang sangat bertuah telah dicabut undi..mereka2 adalah,

1. health psycology
2. radiographic positioning

and d most killer subject for dis sem

3. radiation protection and radiation biology..


muka hepi pas jawab last test..bajet cam da pass final jerk (T_T)

nie la muka ngah bahagia bace nota..tuh sebab snap2 lu=P

so agak pressure la kan..before2 nie kami sangat relax coz free dari segala kuiz n test..tup2 kene sangkut 3 sekaligus..so macam2 la 'peel' kami to cope
with the stress=P..haha..pluz dis week jugak la banyak kelas nk kene ganti..so kehidupan seharian yang agak stabil telah mula kucar kacir..heeeeeeeeeeee XD

sangat bersesuai dengan kata2 sir psycho kami, BUDAK2 MI NIE BZ!!

so pas nie jangan tipu2 lagik yerk..'lesson to learn'

thanz fo reading this entry..


No comments:

Post a Comment