lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Tuesday, August 16, 2011

Jalan Tar Bersama Mereka

Assalamualaikum..

Lagi berapa hari je nak raya kan..so preparation untuk raya cam ner??hopefully dalam sibuk sibuk prepare untuk raya tuh, solat terawih and puasa jangan lupa yerh..nie peringatan untuk diri sendiri jugak..kalau solat terawih tuh, qunut pun da start..betapa cepat masa berlalu..tak sampai 15 hari lagi kita akan menikmati bulan yang penuh rahmat ini..tahun depan, belum pasti bukan?? =D

Untuk raya tahun ni, aku berkesempatan untuk pergi ke Jalan Tar..common place la kan kalau orang perempuan nak beli baju raya semua..eh2..baju lelaki pun banyak okie..cantik cantik..kalau pakai, mesti tetiba jerk jadi encem di pagi raya..hahahaha=P

Tapi tujuan utama aku pergi Jalan Tar bukan la nak beli baju raya..baju raya dah siap jahit da pun..just tinggal untuk dipakai di pagi raya nanti =) Tujuan utama adalah nak beli inai yerh..yerh inai..kenapa inai??sebab kak long aku bakal melangsungkan perkahwinannya di hari raya ketiga nanti..tak lama, dapat la sorang lagi abang aku nie..heee..bertambah meriah la family aku yang sedia ada nie..see adik yang baikkan aku..sanggup gi Jalan Tar untuk beli inai..heeee..

And dah alang alang pergi Jalan Tar tuh, terpaksa la shopping sekali..hasilnya, aku terbeli beg and 2 helai shawl..itu jerk??..punya la lama keluar, 3 barang jerk dapat..ish2..perempuan kan..memilih=P kalau nak ikutkan hati, kemeja and baju raya dok siap labuci bagai tuh aku nak hamik..tapi sabarkan hati..huhu

Sogo..dulu dulu, tempat nie la yang bese aku dengan family datang untuk beli baju raya..baru baru nie pergi, semua rasa cam tak menarik..Jalan Tar lagi best..end up, patah balik g ronda ronda dekat Jalan Tar..oh yerh..sem satu pun sama shopping raya kat Sogo dengan Mid..mentang mentang la study area KL kan..sakan aku berjalan..skunk duk Puncak Alam, padan muka..patah kaki..nak kuar dari Puncak Alam jerk pun payah..eh lebih kepada malas sebenarnya..nak ke KL jerk dah nak 3 jam naik bus..sanggupkah anda??? =)

Aim nak bukak puasa kat kolej tak kesampaian..last last bukak dalam bus jerk..fuh touching2..tapi nasib baik la tak bukak puasa dekat bus stop Shah Alam tuh..lau tak, lagi naye ooo..

 ain and mira..roomate yang sweet di sem ini..nak gambar sesame jerk..ngade =P

 kami setelah kepenatan di Jalan Tar..Tapi muka still sweetkan???haha..=P

 bajet cam pelancong jerk nak hamik gambar kat Masjid Jamek..heeeeee

Starting nyer dari aku..so dia orang terpaksa layan jerk amik gambar..heeee peace!!








No comments:

Post a Comment