lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Sunday, August 28, 2011

Making Kuih Raya

Assalamualaikum..

Entry kali ni pasal makanan lagi..bukan untuk berbuka, tapi untuk raya yerh =)

For the first time, aku buat kuih raya sorang sorang..touching2..buat kuih raya sambil dengar radio untuk lebih feeling =P..

Tahun tahun sebelum nie, biasanya aku jadi assistant for my sis untuk buat kuih..tapi this year, due to certain circumstance, aku naik pangkat yerh..jadi ketua chef tapi tak der anak buah (T.T)..and untuk tahun tahun akan datang jugak begitu..hmm

Kuih yang aku buat for this year,adalah kuih sarang semut and chocolate chip..tuh jerk kuih yang berani aku buat..almond london sangat leceh..so tahun nie, umah aku takder yerk kuih almond london tuh..

The best part is bila tengok kuih yang dibuat tuh menjadi..tak sia sia usaha yang dicurahkan sepanjang malam =D






sarang semut..

choc chip..




nak hamik kesempatan untuk wish

Selamat Hari Raya Aidilfitri..

Maaf Zahir and Batin =)

No comments:

Post a Comment