lets click on it

http://Atiqah2908.sharethisstory.net/my-880780-5666

Pages

Wednesday, August 17, 2011

Kekecohan yang berlaku di R6..

Assalamualaikum..

Hee tajuk entry nak gempak..yerh ini cerita benar and bukan rekaan semata..duk aku tengah duk merenung masa depan, tetiba jerk call dari fatin masuk..

'iqa, kunci pintu rumah au..ada rompakan bersenjata n blalalala' (dengan nada cemas)

Aku dah tak pay attention dengan apa yang fatin cakap lepas tuh....dengan sepantas kilat, aku berlari ke ruang tamu,eh ada ruang tamu la plak an kolej aku..hee..okie sambung balik..aku kunci pintu rumah and maklumkan pada semua ousmate aku supaya kunci rumah and bilik and apa yang berlaku..then jangan bukak if ada siapa siapa ketuk pintu nanti..





First impression bila dapat call tuh, aku dah duk terbayangkan perompak yang pakai topeng and berpakaian warna hitam bagai and bawak senapang tuh..mak ai..cuak cuak..tuh la..pengaruh cerita sangat kuat dalam diri kan..hahahaha

Bila bagi tau roomate plak, aku dah start gelak gelak sampai sakit perut..kenapa?? sebab aku tak tahan tengok dia cuak bagai..aku pun cuak gak sebenarnya..tapi bila tengok orang lagi cuak dari aku jadi kelakar plak..and hasil dari kecuakan kami and plus untuk better precaution la katakan, nah hamik ko..tunggang terbalik jadi bilik aku!!

pintu kene sendal dengan katil..t susah sikit nak bukak pintu dari luar =D

 susun atur bilik da berubah mengikut kesesuaian waktu !!

 yerh..sendal jangan x sendal (gambar sila rotate sendiri =p )

 susun atur bilik yang normal !!

pintu oh pintu bila tiada katil yang menghalang =)

Tak sabar nak tunggu esok nak tau cerita sebenar..harap boleh tidur dengan aman malam nie..Ya Allah engkau lindungilah hamba hambaMu yang lemah ini..AMIN..

No comments:

Post a Comment